HOME OVER ONS DIENSTEN TARIEVEN WERKWIJZE
GRATIS INFORMATIE
FAQ CONTACT
>>> Naar Home
Werkwijze
U kiest ervoor
om met administratiekantoor DenK Financieel te schakelen.
Hoe zal de samenwerking er dan uit gaan zien? Er zijn 2 keuzes.
1) In the cloud boekhouden (Online boekhouden):

2) Traditioneel
boekhouden:
wij halen de
financiële administratie (boekhouding) periodiek bij u op. Doorgaans is dat
eens per kwartaal. Om de boekingstukken op een goede en ordelijke manier aan
ons te overhandigen, adviseren wij de financiële administratie in een map te
ordenen met behulp van
verschillende tabjes. Zie hieronder voor een mogelijke onderverdeling:
•
Inkoopfacturen / inkoopbonnen (vb: benzinebonnen,
telefoonfacturen etc.);
• Verkoopfacturen;
• Bankafschriften;
• Kasboek (optioneel);
• Correspondentie met de Belastingdienst;
• Memoriaal (overige relevante stukken).
Na
ontvangst van uw financiële administratie zullen wij uw boekhouding systematisch
verwerken in ons boekhoudpakket. Op basis van
de gevoerde boekhouding stellen wij de aangifte Omzetbelasting op
en geven wij het Btw-bedrag aan u door. Dit is het bedrag dat u aan
de Belastingdienst moet betalen of van de Belastingdienst
terugkrijgt. Na uw akkoord dienen wij de aangifte Btw in bij de
Belastingdienst.
Tot slot sturen wij het overzicht van de aangifte Btw naar u toe.
Hieronder ziet u onze werkwijze schematisch weergegeven over een tijdspanne
van een heel jaar. In het voorjaar wordt het vorige
boekjaar afgesloten middels het opstellen van de jaarrekening en
het indienen van de aangifte Inkomstenbelasting.
Het golvend lijntje
staat voor onze advies en service. U kunt daar altijd gebruik van maken.

KvK
Handelsregisternummer 24441799 ● BTW-nummer
NL154126330.B01 ● Beconnummer 580.016 ●
Disclaimer ● Algemene
voorwaarden
|