HOME         OVER ONS         DIENSTEN       TARIEVEN        WERKWIJZE         GRATIS INFORMATIE        FAQ        CONTACT

 

 

 

                               >>> Naar Home


Werkwijze

U kiest ervoor om met administratiekantoor DenK Financieel te schakelen. Hoe zal de samenwerking er dan uit gaan zien? Er zijn 2 keuzes.

1) In the cloud boekhouden (Online boekhouden):
  

2) Traditioneel boekhouden:
wij halen de financiële administratie (boekhouding) periodiek bij u op. Doorgaans is dat eens per kwartaal. Om de boekingstukken op een goede en ordelijke manier aan ons te overhandigen, adviseren wij de financiële administratie in een map te ordenen met behulp van verschillende tabjes. Zie hieronder voor een mogelijke onderverdeling:

 

• Inkoopfacturen / inkoopbonnen (vb: benzinebonnen, telefoonfacturen etc.);
• Verkoopfacturen;
• Bankafschriften;
• Kasboek (optioneel);
• Correspondentie met de
Belastingdienst;
• Memoriaal (overige relevante stukken).

 

Na ontvangst van uw financiële administratie zullen wij uw boekhouding systematisch verwerken in ons boekhoudpakket. Op basis van
de gevoerde boekhouding stellen wij de aangifte
Omzetbelasting op en geven wij het Btw-bedrag aan u door. Dit is het bedrag dat u aan
de Belastingdienst moet betalen of van de Belastingdienst terugkrijgt. Na uw akkoord dienen wij de aangifte Btw in bij de Belastingdienst.
Tot slot sturen wij het overzicht van de aangifte Btw naar u toe.


Hieronder ziet u onze werkwijze schematisch weergegeven over een tijdspanne van een heel jaar. In het voorjaar wordt het vorige
boekjaar afgesloten middels het opstellen van de
jaarrekening en het indienen van de aangifte Inkomstenbelasting. Het golvend lijntje
staat voor onze advies en service. U kunt daar altijd gebruik van maken.

 

 

 

 

 

 

KvK Handelsregisternummer 24441799    BTW-nummer NL154126330.B01    Beconnummer 580.016   
Disclaimer    Algemene voorwaarden